Συμπληρώματα διατροφής και απόκτηση μυικού όγκου

Τα συμπληρώματα διατροφής δεν βοηθάνε μόνο να βελτιώσουμε την υγεία μας αφού μας προσφέρουν τα συστατικά που δεν λαμβάνουμε από την καθημερινή διατροφή. Αλλά μας βοηθάνε και στην περίπτωση που θέλουμε να αποκτήσουμε μυική μάζα και όγκο. Όταν κάποιος ασκείται πάνω στα όργανα γυμναστικής  δεν το κάνει μόνο για να χάσει βάρος. Υπάρχουν και αυτοί που επιθυμούν την αύξηση μυϊκού όγκου. Κάτι που αναπόφευκτα θα οδηγήσει σε αύξηση βάρους, η οποία είναι όμως προέρχεται από μυική μάζα και όχι λίπος. Body builders ή απλοί αθλητές που ασχολούνται ως χόμπι με τη γυμναστική θέλουν να δουν τους μυς τους να μεγαλώνουν. Η διερώτηση στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πώς θα οδηγηθούμε σε αποδοτική αύξηση της μυϊκής μάζας χωρίς να πάρουμε λίπος. Με συμπληρώματα διατροφής, με σκληρή γυμναστική ή με συνδυασμό των δύο; Η απάντηση είναι τελικά πιο σύνθετη από την επιλογή του ενός ή του άλλου τρόπου.

Συμπληρώματα διατροφής

Με τα συμπληρώματα διατροφής, όπως τις πρωτεΐνες, θα δείτε γρήγορα θεαματικά αποτελέσματα. Φυσικά αφού τις έχετε συνδυάσει με άσκηση και σωστή διατροφή. Με αυτό τον τρόπο κάποιοι θα βρείτε το κίνητρο να συνεχίσετε και να φτάσετε στον στόχο σας. Όμως, τα συμπληρώματα διατροφής πρέπει να λαμβάνονται με φειδώ, προσοχή και πάντα αφού συμβουλευθείτε γιατρό. Σε υψηλές ποσότητες και για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπορεί να συνδέονται με κάποια προβλήματα υγείας. Ενώ χωρίς σωστή διατροφή και εντατική γυμναστική η ωφέλειά τους θα είναι μηδαμινή, αφού απλώς θα πάρετε βάρος χωρίς αυτό να είναι μυς.

Bbbclub.gr - Συμπληρώματα Διατροφής - Labrada

Γυμναστική με βάρη

Η αύξηση του μυϊκού όγκου απαιτεί προσήλωση στον στόχο και δεν πραγματοποιείται απλώς με τη λήψη πρωτεΐνης όγκου. Είτε πάρετε συμπληρώματα διατροφής είτε όχι, πρέπει να γυμνάζεστε τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα για 2 ώρες. Η γυμναστική με βάρη και μάλιστα με πολλά κιλά είναι η πλέον ενδεδειγμένη, όμως μην ξεχνάτε να γυμνάζετε όλες τις μυϊκές ομάδες. Το σώμα λειτουργεί ως σύνολο και ανεξάρτητα από το μέρος που θέλετε να αναδείξετε πρέπει να φροντίζετε με κυκλικό πρόγραμμα ασκήσεων όλους τους μυς σας.

 

Σωστή διατροφή

Σε συνδυασμό με τη γυμναστική πρέπει να υιοθετήσετε ένα πρόγραμμα και στη διατροφή σας. Τα γαλακτοκομικά και το κρέας καλό είναι να καταναλώνονται καθημερινά λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε πρωτεΐνες. Ενώ πρέπει να τρώτε κάθε τρεις ώρες για να έχουν οι μύες σας την απαραίτητη ενέργεια συνεχώς. Για να μη συσσωρεύσετε όμως λίπος στο σώμα σας παράλληλα με την αύξηση του μυϊκού όγκου πρέπει να αποφεύγετε τα γλυκά και το αλκοόλ.

Bbclub.gr - Συμπληρώματα Διατροφής - Πρωτείνες - Nitro Tech Whey Gold

Είναι σαφές ότι μόνο με ισορροπία και μέτρο σε όλες τις παραπάνω παραμέτρους μπορείτε να αναμένετε αποτελέσματα που θα έρθουν με σωστό για την υγεία σας τρόπο και θα έχουν διάρκεια. Διότι στόχος της γυμναστικής πρέπει πάντα να είναι η βελτίωση της σωματικής και της ψυχικής ευεξίας. Όχι η υπερβολική καταπόνηση του σώματος. Το σίγουρο είναι ότι ο αθλητής με πρόγραμμα και ατσαλένια θέληση θα πετύχει το στόχο του. Έτσι θα ανταμειφθεί για τις προσπάθειές του και θα συνεχίσει την πορεία του. Η υπομονή είναι το παν αφού το να μην τα παρατήσετε τους πρώτους μήνες είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που θα πρέπει να θέσετε στον εαυτό σας.

 

Πηγή: Bbclub.gr

Pin It