Διακόσμηση καταστημάτων με ξηρούς καρπούς: 4 tips

Τα μαγαζιά που πουλάνε ξηρούς καρπούς έχουν κατακλύσει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας τα τελευταία χρόνια, ανταποκρινόμενα στη συνεχώς διευρυνόμενη ανάγκη του κοινού για υγιεινό τρόπο ζωής και σνακ που δίνουν ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι ξηροί καρποί είναι το νέο must: χαρίζουν ενέργεια με ευεργετικές για τον οργανισμό θερμίδες, ενώ σχεδόν παντού πουλιούνται μαζί με διάφορα βότανα και τσάγια, αποξηραμένα φρούτα και σοκολάτες με υγιεινά υλικά. Ό,τι δηλαδή χρειάζεται κανείς, για να γλυκαθεί χωρίς να το παρακάνει. Η διακόσμηση καταστημάτων με ξηρούς καρπούς βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της αγοράς, καθώς η παρουσίαση αυτών των προϊόντων παίζει ίσως το μεγαλύτερο ρόλο στην προσέλκυση πελατών. Διαβάστε παρακάτω μερικά σημαντικά tips για τη διακόσμηση καταστημάτων τέτοιου είδους, για να απογειώσετε αισθητικά και λειτουργικά την επιχείρησή σας.

Νόστιμη βιτρίνα

Σε όλα τα μαγαζιά που πωλούν βρώσιμα προϊόντα η βιτρίνα πρέπει να κάνει τον πελάτη να μη μπορεί να αντισταθεί στο γευστικό πειρασμό, αλλά ταυτόχρονα να υπογραμμίζει και την ταυτότητα της επιχείρησης. Έτσι, λοιπόν, καλό είναι στη βιτρίνα σας να έχετε σε περίοπτη θέση διαφόρων ειδών σοκολάτες, οι οποίες θα φαίνεται ότι παρασκευάζονται στο κατάστημά σας χάρη στα ξεχωριστά υλικά τους αλλά και το κόψιμό τους, το οποίο δεν θα πρέπει να παραπέμπει σε βιομηχανοποιημένες σοκολάτες. Παράλληλα, για να διαφοροποιηθείτε και να ξεχωρίσετε σε σχέση με ένα ζαχαροπλαστείο για παράδειγμα, καλό είναι να αναδεικνύεται στη βιτρίνα σας και ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα.

διακοσμηση καταστηματωνΠαρουσίαση των προϊόντων

Η παρουσίαση των προϊόντων είναι καθοριστικός παράγοντας στη διακόσμηση καταστημάτων, όμως στα μαγαζιά με ξηρούς καρπούς είναι ίσως ο σημαντικότερος, αφού ο πελάτης μπει μέσα. Το παν είναι να τον κάνετε να θέλει να τα αγοράσει όλα και σε ένα τέτοιο είδος προϊόντος θα το πετύχετε αν του τονίσετε πόσο φυσικά είναι όσα πουλάτε. Ξηροί καρποί σε σακιά, σαν να έχουν μόλις βγει από το φούρνο, αποξηραμένα φρούτα σε πληθώρα και σε ευφάνταστους συνδυασμούς, βάζα με μέλι, ζάχαρη και κακάο σε περίοπτη θέση και φυσικά όμορφες συσκευασίες με συνδυασμό διαφόρων υλικών για κάθε χρήση (όπως για παράδειγμα το μείγμα ξηρών καρπών και φρούτων για αποτοξίνωση) θα τραβήξουν την προσοχή των πελατών σας, ώστε να μην ξέρουν τι από όλα να αγοράσουν.

Μυρωδιές παντού

Η διακόσμηση καταστημάτων με βρώσιμα προϊόντα δεν περιορίζεται μόνο στην οπτική εικόνα που δημιουργείται στον πελάτη. Η όσφρηση θεωρείται από τις πιο δυνατές αισθήσεις που μπορεί να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα. Μυρωδιά φρεσκοκαβουρδισμένου καφέ, εξωτικά φρούτα από όλο τον κόσμο που αναδίδουν τα αρώματά τους και βέβαια η ζεστή αίσθηση των ξηρών καρπών που έχουν ψηθεί και περιμένουν τον καταναλωτή να τους γευτεί θα κάνουν την εμπειρία όποιου μπαίνει στο κατάστημά σας πιο έντονη και ιδιαίτερη.

Η fitness γωνιά

Επειδή δεν απευθύνεστε σε κάποιον που απλώς θέλει να δοκιμάσει ξηρούς καρπούς, αλλά πιθανότατα σε πελάτες που ενδιαφέρονται για την υγιεινή και fitness πλευρά της διατροφής τους, χρήσιμο είναι να έχετε ένα stand, στο οποίο θα προβάλετε διάφορα τρόφιμα, όπως συγκεκριμένα αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς, τα οποία έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό και συμβάλλουν στην ολοκληρωμένη δίαιτα με λίγες και χρήσιμες θερμίδες.

Πηγή:Kmstoredesign.gr

Pin It